Åbningstider jul og nytår 2024/25:

Hotellet er lukket fra d. 15. december 2024 - 13. januar 2025. Hotellet har åbent til nytår, hvor vores nytårsophold kan bookes. 


Receptionens åbningstider:
Mandag - lørdag: Kl. 08.00 - 20.00
Søndag: Kl. 08.00 - 14.00 (dog åbent til kl. 20.00 i uge 30, 31 og 32)

Check in/check ud:
Check in fra kl. 15.00
Check ud senest kl. 11.00

Restaurantens åbningstider:
Mandag - lørdag: Kl. 12.00-20.00
Søndag: Lukket

Morgenmad serveres fra kl. 08.00-10.00

Parkeringsforhold: Begrænset gratis parkering ved hotellet. Dog er der gratis parkering ved "Meny", som ligger på den anden side af gaden.

Opladning af el-bil:
Antal ladestandere: 3 stk. placeret på væggen i hotellets parkeringsgård.
Mærke: Ampera
Pris: Dagspris kan ses i appen
Betaling: Der betales via appen "Monta EV charging"

Se placering her

Læs mere på www.danske-hoteller.dk/om-danske-hoteller/ladestandere 

Glemte effekter:
Personlige ejendele glemt på værelset eller hotellet ved afrejse opbevares en kort periode på hotellet, hvorefter de videregives til genbrug eller kasseres. Vi har desværre ikke mulighed for at opbevare tingene i længere tid og er ej heller erstatningspligtige. Medbringer man personlige effekter er det på eget ansvar. Kontakt evt. hotellet telefonisk hurtigst muligt efter opholdet for forespørgsel om glemt ejendel fortsat er opbevaret.

Trådløst internet: Gratis wi-fi

Tillæg:
Weekendtillæg (fredag og lørdag): Kr. 200,- pr. værelse pr. nat
Børn under 12 år halv pris, og børn under 4 år i forældrenes seng: Gratis
Enkeltværelsestillæg: Kr. 300,- pr. person pr. nat
Kæledyrstillæg: Kr. 250,- pr. kæledyr pr. ophold

Handicapvenlige faciliteter: Der er kørestolsadgang til 9 værelser på vores grundplan, og samtidigt til de 12 værelser i stueplanen, hvor der kan opstilles en kørestolsrampe ved forudbestilling. Kontakt hotellet for nærmere aftale ved specielle behov.

Antal værelser: 70 pæne og nyrenoverede værelser.
Værelserne er delt op i Twin-værelser (12 stk. på 2. sal), som alle har separate senge og skrå vægge. Standard-værelser i stuen og på 1. salen, samt 7 Business-værelser på 1. salen.

Vi tager ansvar for miljøet: Vi har som standard valgt ikke at rengøre værelser under ophold på mere end 1 nat. Dette for at reducere hotellets strøm- og vandforbrug. Ønsker I alligevel let rengøring, afhentning af affald, rene håndklæder eller andet, er dette muligt efter aftale med receptionen uden beregning.

Selskabslokaler og kursuslokaler: 6 grupperum og lokaler med en kapacitet på op til 500 personer afhængig af bordopstilling.

Kørselsvejledning: Læs mere

Offentlig transport: der kører bus til Dronninglund - se køreplaner på www.rejseplanen.dk 

Afstand til centrum: Hotellet ligger i centrum af Dronninglund.

Inspiration til lokale attraktioner: Læs mere